Zending- en Evangelisatiecommissie Zending- en Evangelisatiecommissie
Bankrekeningnummer: NL44RABO0342650599 onder vermelding van Zending

ZENDINGSDIENST 12 NOVEMBER 2023 ZENDINGSDIENST 12 NOVEMBER 2023
Op zondag 12 november hebben wij een prachtige zending- en evangelisatiedienst gehad met Dhr. J. Helffrich uit Oude Bildtzijl.
Het thema was deze keer “bruggen bouwen naar elkaar “.
We gingen deze keer van uit onze kerk naar de mensen toe om hen uit te nodigen voor deze dienst. De uitnodigingen werden goed ontvangen.
De uitnodiging was namelijk een flesje Tsjerkebier (div. soorten) met een persoonlijk uitnodigingskaartje.
Een soort van zending in eigen dorp.
Er waren genodigden welke gelukkig wel even tijd voor God hadden, wij waren dan ook blij met hun aanwezigheid bij deze dienst welke zeer geslaagd was.

We hopen binnenkort weer  andere mensen te bezoeken en  uit te nodigen. Je hoeft de uitnodiging niet af te wachten. Je mag natuurlijk ook  gerust langs komen.

De opbrengst van de dienst heeft het geweldige bedrag van totaal 443,00 euro opgeleverd.
Dit bedrag gaat naar ons gezamenlijk classicaal project in Moldavië van kerk in actie.  Hiervoor allen dank!
Met vriendelijke groet, Sjaak Weiland.

ZENDING- EN EVANGELISATIECOMMISSIE ZENDING- EN EVANGELISATIECOMMISSIE

Ons classicaal project in Moldavië
klik hier voor de projecten

Een tweede leven voor uw oude mobieltje, toner of cartridge

Kerk in Actie gelooft in delen. Met elkaar in actie voor de naaste, dichtbij en ver weg. Geen mens uitgezonderd. Ook u kunt in actie komen door simpelweg uw oude mobieltje, lege inktcartridge of toner, ansicht- en geboortekaarten, postzegels en oud geld in te leveren in de kerk. Misschien heeft u de inleverpunten hiervoor wel zien staan in de kerk?
Wat kunt u nog meer doen?
  • Vraag op uw werk, school of vereniging om de lege cartridges en toners te verzamelen.
  • Knip postzegels ruim van de envelop. Knip geen postzegels van ansichtkaarten.
  • Lever alleen ansichtkaarten in, geen dubbele kaarten. Een ansichtkaart is een enkele kaart, met aan de ene kant een afbeelding en aan de andere kant ruimte voor adres en postzegel. Dubbele kaarten hebben geen verkoopwaarde en belanden bij het oud papier.
  • Ook welkom zijn geboortekaartjes, zelfgemaakte kaarten en kaarten van Anton Pieck, Voor het kind en Stichting Kinderpostzegels in alle maten en vormen.
Wilt u hier meer over weten? Neem dan even contact op met de Zendingscommissie of kijk op www.kerkinactie.nl/inzamelingsacties en kijk eens op www.facebook.com/inzamelingsactieskerkinactie.

Wat levert het op?

In 2020 was de opbrengst € 24.625,90 (€ 18.691 via postzegels en ansichtkaarten, € 5.824,90 via mobieltjes en cartridges, € 110 via muntgeld en divers). Met de opbrengt kunnen Kerk in Actie en de GZB weer veel mensen ondersteunen. Hartelijk dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen!